3 რჩევა კომპანიებისთვის, რომლისთვისაც მომხმარებელზე ზრუნვა პრიორიტეტულია

დღევანდელ ბლოგში აფვეის პარტნიორს СX hub-ს და მის დამფუძნებლებს გაგაცნობთ და კომპანიებისთვის ერთ-ერთ ყველაზე  პრიორიტეტულ საკითხს – მომხმარებლის გამოცდილებას მიმოვიხილავთ

 

რა არის მომხმარებლის გამოცდილება?

ის, თუ რა შთაბეჭდილება  და  ემოცია,  რჩება მომხმარებელს კომპანიასთან ურთიერთობის ნებისმიერ მომენტში პროდუქტის შეძენის ან მომსახურების მიღებისას.

მსოფლიო მასშტაბით, ისეთ დიდ კომპანიებში როგორიცაა: Amazon, Ritz Carlton, Southwest airlines  და სხვამომხმარებლის გამოცდილების მართვა უკვე კარგად დამკვიდრებული პრაქტიკაა. საქართველოში კი ეს მიმართულება ახლა ვითარდება.  

უნდა აღინიშნოს რომ გამართული  მომხმარებლის გამოცდილების სისტემა გარანტიაა იმისა, რომ კომპანიას ერთგული მომხმარებლები ეყოლება.

ნათია ჯიბლაძე და ნანა ახობაძე 2022 წლის სტარტაპ დეკრეტის გამარჯვებულები არიან. ორივე მათგანი წლებია „თიბისის“ მომხმარებლის გამოცდილებაზე ზრუნავს.ასევე არიან საკონსულტაციო კომპანია CX hub-ის დამფუძნებლები, რომელიც საქართველოში პირველად მომხმარებლის გამოცდილების სტრატეგიისა და მართვის კუთხით დაეხმარება ბიზნესებს.

ამ ბლოგში  ისინი გვიზიარებენ 3 რჩევას კომპანიებისთვის, რომლებსაც სურთ, რომ მომხმარებელზე ზრუვა გახადონ კომპანიის მთავარი პრიორიტეტი და კონკურენტული უპირატესობა მოიპოვონ. 

 

   პირველ რიგში კომპანიას უნდა გააჩნდეს:

  • მომხმარებლის გამოცდილების მართვის სტრატეგია

რომელშიც მკაფიოდ იქნება განსაზღვრული:

  • მომხმარებელზე ორიენტირებულობა, როგორც კომპანიის სტრატეგიული არჩევანი
  • სისტემური მიდგომები, რომლის საშუალებითაც კომპანია  მუდმივ რეჟიმში იზრუნებს მომხმარებლის გამოცდილების გაუმჯობესებაზე სტრუქტურულ, პროცესუალურ და მართვის დონეზე.

 

  • Customer Experience-ის მართვის სისტემები 

რომელიც კომპანიას შესაძლებლობას მისცემს ყოველდღიურ რეჟიმში, სისტემურ დონეზე ეჭიროს მომხმარებლის პულსზე ხელი და გაყიდვების და მომგებიანობის მაჩვენებლების მსგავსად, მართოს მისი გამოცდილება. მათ შორის:

  • მუდმივ რეჟიმში ისმინოს მომხმარებლის ხმა ყველა შესაძლო არხიდან;
  • პროდუქტების და სერვისების შექმნის პროცესი დააფუძნოს მომხმარებლის ტკივილებს და მათ გაცნობიერებულ თუ გაუცნობიერებელ საჭიროებებს;
  • ჰქონდეს მომხმარებელზე ორიენტირებულობის საზომი KPI-ები თითოეული სტრუქტურული ერთეულისთვის, რაც მომხარებელზე ზრუნვის ხარისხს გაზომავს.

  • მომხმარებელზე ორიენტირებული კულტურის შექმნა

რომელიც უზრუნველყოფს თანამშრომლებისთვის მუდმივ რეჟიმში მკაფიო მესიჯის მიწოდებას, რომ მომხმარებლის გამოცდილებაზე ზრუნვა მათი ყოველდღიურობის ნაწილი და ძირითადი ამოცანაა, რისთვისაც კომპანიას უნდა ჰქონდეს:

  • წინასწარ განსაზღვრული ძლიერი სერვის მისია.
  • სერვის მისიის შესაბამისად თანამშრომლების გამოცდილებაზე ზრუნვის პოლიტიკა და რიტუალები.

 

СX hub გთავაზობთ მომხმარებლების გამოცდილების მართვის კურსს. რომლის ფარგლებშიც შეძლებთ საფუძვლიანად გაეცნოთ CX-ის მართვას შემდეგი მიმართულებებით:

  • მომხმარებლის ხმის მართვა (Voice of Customer)
  • მომხმარებლის შემხებლობის წერტილების მონიტორინგის სისტემები
  • მომხმარებლის პრობლემების სისტემური მართვა
  • მომხმარებლის გამოცდილების მართვის ტექნიკები (СX Rasearches, Customer Journey Mapping, Service blueprint)
  • მომხმარებელზე ორიენტირებულობის კულტურის შექმნა
  • თანამშრომლის ჩართულობის და გამოცდილების მართვა (Employee Experience)

 

CX hub ნებისმიერ კომპანიას დაეხმარება  მომხმარებლისთვის გამორჩეული გამოცდილების შექმნაში

დაინტერესებულ პირებს  , რომლებსაც ამ მიმართულდებით პროფესიული უნარების განვითარება სურთ, უფასო რეგისტრაციის გავლა და კურსის შეძენა მხოლოდ ჩვენთან, upway-ზე შეგიძლიათ.

 

upway.ge
Logo
რეგისტრაცია
Compare items
  • Total (0)
Compare
კალათა